Nov 30, 2013

Ari Salmela, fotografije finske zime

Zima je, za mene, sinonim za magiju. Mislim da nije slučajno što se zimi najviše raduju deca. Uvek se sa smeškom setim, kako čas u školi naprosto stane, kada deca razdragano  viknu  „sneeeeeeeg“, videvši, kroz prozor  naše učionice, prve pahulje. Kroz glavu mi prolaze  slike, kako me je pokojni tata vukao sankama, sa sve jastučićem sa roze medama ispod tura,  po ceo dan, jer je  znao da volim sneg...tih  priprema, kada me je mama „trontala“ sa  sve skafanderom preko 3 džempera, da mi samo oči vire.... tople čokolade koja me je uvek čekala na kuhinjskom stolu, kada uđem u kuću...eh...


...i danas volim tu toplu čokoladu posle šetnje i škripe snega pod nogama. I danas se radujem pahuljama koje volim da gledam pod sjajem uličnih svetiljki, toplini doma, upaljenoj mirišljavoj sveći, praznicima.  Taj osećaj kada sediš na sofi, umotan čupavim ćebencetom, dok čitaš knjigu...Zamišljam  kako je divno u stanu dok  svira fina muzika, a svetleće lampice  ukrašavaju i obasjavaju dom, dok iz kuhinje tako mame mirisi tek gotovih kolača...


Napolju bajkovit pejzaž, sve je tako belo i pufnasto...klupe pod gomilom snega, više i nemaju oblik klupa, već nekih penastih skulptura, deca prave anđele u snegu...Pahulje nežno padaju kroz plavu izmaglicu. Zima je, zaista, sinonim za magiju...


 Volim  fotografije zime, volim te belo plave igre...volim  radove Arija Salmele, finskog fotografa iz prelepog grada Tampere. Zamolila sam ga, putem mejla,  da vam ovde pokažem njegove fotografije zimskih predela Finske, što je on, naravno odobrio...zato uživajte...

2 Komentari / Kommentit:

.. ko duze sacuva bar malo onog decijeg u svom bicu i nacinu razmisljanja tokom svog zivota,toliko ce i biti srecan i ispunjen .. Arijeve fotografije su stvarno prelepe ..
Vladimir ... pozdrav

Post a Comment